miércoles, 8 de julio de 2015

La Valgaude Traineau


Aquest hivern vaig tenir l'enorme plaer (i enorme experiència) de fotografiar una cursa internacional de mushing, ni més ni menys que la Valgaude Traineau, una cursa d'una setmana, per etapes, en uns paratges simplement espectaculars, al Parc National des Ecrins (Alps francesos).

D'altra banda, també era el primer cop que trepitjava les terres de la vall del Valgaudemar, i per tot plegat, van ser quatre dies que porto gravats a la retina. Per temes d'agenda només hi vaig poder estar quatres dies, convidat per l'organització. Organització d'altra banda excel·lent, tant en tracte com en aspecte professional.

La setmana passada vaig rebre un missatge de l'organització, demanant-me si per l'edició de l'any vinent estaria disposat a cobrir totes les etapes de la cursa com a fotògraf oficial de l'esdeveniment. Sens dubte, la resposta va ser un si rotund i gairebé sense pensar-m'ho. 

Notícia que em feia gràcia compartir amb tots vosaltres, que de tant en tant aneu seguint la meva feina. I que millor per fer baixar una mica la temperatura infernal d'aquests dies que amb unes fotos si més no, refrescants, de paisatges nevats...

Us deixo amb un petit recull de fotos d'alguns dels mushers i uns paisatges de la vall del Valgaudemar. Espero que us agradi!















No hay comentarios:

Publicar un comentario